tv00.dk Forum Indeks tv00.dk
forum for internettv

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Hvad skete der i bunkeren?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    tv00.dk Forum Indeks -> BZ, politi & nazi debat
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
tv00Admin
Site Admin

Indmeldt: 07. dec 2004

IndlægSkrevet: Lør mar 12, 2005 20:42    Emne: Hvad skete der i bunkeren? Besvar, med citat

Skriv om dine oplevelser på aftenen hvor bunkeren blev ryddet af white pride
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Onkel Godterfranz

Indmeldt: 09. mar 2005
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 0:45    Emne: Skide godt! Besvar, med citat

Det er skide godt at få en debat igang om emnet, da Århus virkelig er en naziby Sad

Men burde der ikke osse være en debat om, hvordan man bedre kan organisere modstanden mod disse idioter.

Ikke for at komme med kritik, men White Pride er ikke bange for en flok gymnasieelever, som i antast eller sortfod.

Måske, der kunne organiseres noget mere slagkraftigt i Århus og på landsbasis mod problemet???

Politiet er kun lakajer. Dem kan man nok ikke stole på.

Men White Pride bygger hele deres selvforståelse op på en voldelig omvæltning af systemet!!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
TOOTS
Gæst

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 15:22    Emne: BZ, WP og Århus. Besvar, med citat

Nu var det jo sådan at antast, faktisk var de eneste her i byen som gjorde noget aktiv modstand mod WP, og de eneste som faktisk sloges med dem. Var du i bunkeren? Nu er jeg ikke selv gymnasieelev men, hvad er det lige der er galt med gymnasie elever, antast og sortfod og hvorfor er det ikke "ordentlig" modstand? Mht. landsdækkende modstand er der AFA, og andre som har gang i en masse ting, og du kan altid selvgive en hånd med.

Nå ja, for min part er jeg også glad for at der nu er lidt gang i debatten, men det var nu ikke kun bunkeren der blev bzat men også et hus på Frederiks Allé som jo desværre blev ryddet efter kun en dag pga. dårlig planlægning.

MVH
Tilbage til toppen
Onkel Godterfranz

Indmeldt: 09. mar 2005
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 16:49    Emne: Yep Besvar, med citat

Ja, antast var de eneste, der gjorde modstand, sandt nok! Men White Pride har nok en filosofi, om de har alt at vinde, og intet at tabe.

Jeg var selv nogle gange ned i bunkeren, og læste osse nogle digte op dernede.

Ikke fordi, jeg har noget mod gymnasieelever, men disse nazipsykopater skyer intet middel for deres sag, selv at banke teenagere til lirekassemand Crying or Very sad

Jeg har ingen idé om, hvordan man samler de antifascistiske kræfter i Århus og omegn, men hvis der bare er en lille chance for at mobilisere en bredere del af befolkningen.

Jeg er IKKE den store organisator, men jeg tænker på den fornuftige del af fagbevægelsen, bevægelserne og partierne kunne inddrages!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
peterplys
Gæst

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 17:11    Emne: Besvar, med citat

Det var julemand-up, det som skete den aften i bunkeren. Det må ikke ske igen. Men den søgelige sandhed er nok at det sagtens kunne ske igen. Som situation er nu bliver man nødt til at være klar til en konfrontation hvis man vil lave BZ i århus. Det er en meget kritisk situation, men den er ikke umulig at forandre.

jeg vil opfordre alle til at ringe til det telefonnummer som ligger under emnet organiser dig!

hilsen

plysbjørnen
Tilbage til toppen
tv00Admin
Site Admin

Indmeldt: 07. dec 2004

IndlægSkrevet: Fre mar 18, 2005 23:08    Emne: Men fortæl nu hvad der skete, ellers knækker tråden! Besvar, med citat

Men fortæl nu hvad der skete, ellers knækker tråden!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    tv00.dk Forum Indeks -> BZ, politi & nazi debat Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum