tv00.dk Forum Indeks tv00.dk
forum for internettv

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Organiser dig!

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    tv00.dk Forum Indeks -> BZ, politi & nazi debat
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Onkel Godterfranz

Indmeldt: 09. mar 2005
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 1:47    Emne: Organiser dig! Besvar, med citat

Politiet er lakajer. White Pride er voldspsykopater uden kontrol!

Politiet tænker nok, I selv er ude om det, og jeg ved ikke om de har nazitilbøjligheder!

Sortfod er nogle maskerede gymnasieelever. De autonome hører man ikke mere fra! Sad

Det er nok lidt svært at organisere sig mod politiet, men hvad med at få den mere fornuftige del af fagbevægelsen op på barikaderne mod det man kan organisere sig imod....nazierne!

Den historie du og andre har med politiet, er der mange, der har oplevet, uden at kunne gøre andet end at oplyse og oplyse. Det har ikke rykket dem Sad

White Pride, der imod, er lettere at få hold på, hvis der er tilstrækkeligt med folk bag...partier, fagbevægelse, befolkning.

White Pride er IKKE BANGE FOR ET PAR GYMNASIEELEVER I ÅRHUS, eller en flok hippier.

Man skal have befolkningen mobiliseret!

mkh,onkel godtefranz, der synes det er en vigtig artikel

Den er desværre skrevet før Sad
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Gæst

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 11:01    Emne: Besvar, med citat

ja for satan man skal sQ have sat gang i noget, også helst lands dækkende, for jeg er træt af det fredelig danmark er ved og blive til..
Tilbage til toppen
peterplys
Gæst

IndlægSkrevet: Søn mar 13, 2005 16:25    Emne: Besvar, med citat

der eksistere en antifacistisk telefon linie i århus. Den kan man ringe til hvis man er intereseret i at lave antifacisme i århus. nummeret er 26947650

Dette nummer er offentligt så bare giv det videre til folk der er interreseret.

Hilsen

peterplys
Tilbage til toppen
Mere aktion - mindre snak

Indmeldt: 24. apr 2005

IndlægSkrevet: Søn apr 24, 2005 12:53    Emne: Besvar, med citat

Nu ved jeg ikke hvem du er Godterfranz, udover socialnasser, men jeg synes du modsiger dig selv en hel del.

Hvorfor er sortfod.dk en flok gymnasie-elever (bare for at få det på det rene, så er der pt. ingen gymnasielever i redaktionen på sortfod.dk) og hvis der var, hva så?

Skal vi lave socialnassernes klub og så invitere fagbeværelsen (de har allerede takket nej) og hvis du gerne vil lave antifascisme med partierne, så gå til ARN møderne (ARN blev rent faktisk stiftet af fire katedralskole elever).

Vil du høre mit bud? Mindre snak og mere aktion! Lad os dog bruge alle resourcer, hvor de end kommer fra. Og til en start kan vi jo bruge sortfod.dk som nyhedssite og forum for projekter, og denne side til debat mm. Og når vi så en dag står sammen, så skal fagbevægelsen og befolkningen nok også komme.

ps. sortfod.dk kan ikke være en gruppe "et-eller-andet" da det er en HP og intet andet. Man kan tale om redaktionen er forkert sammensat, men så må man jo selv gøre noget ved det!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Onkel Godterfranz

IndlægSkrevet: Tirs apr 26, 2005 0:10    Emne: Undskyld! Besvar, med citat

Undskyld mine hårde ord, men jeg synes ikke, at organiseringen er bred nok....jeg har ikke noget mod gymnsieelever generelt, men gentager igen, at "White Pride" ikke er bange for dem eller mig for den sags skyld.

Jeg har været inde på "Sorts Fods" hjemmeside, og undskylder, hvis jeg har misforstået formålet!

Hvad ser man så på den side? En hver "White Prides" ønskedrømme af autonome. Jeg har IKKE noget mod autonome, men man organiserer ikke bredt mod dem, og skræmmer dem ikke ved at få det rigtige autonome look! Jeg forstår nødvendigheden af maskering, men hvor skal en af inititaitivtagerne sidde og hænge med en ølflaske i hånden?

(Hvis I har fjernet det billede, er det OK!!!)

Jeg vil gerne være med, men er blevet skuffet mange gange før.Man bliver træt!

Der er iøvrigt snart en demo mod nazier, jeg klikker lige ind på min mailbox, så sender jeg et PS med tidspunket!
Tilbage til toppen
Onkel Godterfranz

IndlægSkrevet: Tirs apr 26, 2005 1:45    Emne: Sådan Besvar, med citat

Nu har jeg mailet til jeres redaktion, så er det op til jer!!!!!!!!!

PS!

Gymnasieelever lærer at administrere samfundet gennem karrieren, jobbet. HELE skolevæsnets opgave er at opdrage og opdrage.

Jeg er endt som "socialnasser", af forskellige årsager, blandt andet hippier eller andre småsekter.

Der er andre grunde, men dem kan man læse i hashdebatten!!!
Tilbage til toppen
smukfyre85

Indmeldt: 17. dec 2008

IndlægSkrevet: Ons dec 17, 2008 3:59    Emne: Besvar, med citat

Hvad gør det på den side, One hver White Pride "ønsker drøm af autonome. Jeg har ikke noget imod autonome, men ikke til at organisere sig bredt mod dem og skræmme dem til ikke at få det rigtige autonome look!.
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    tv00.dk Forum Indeks -> BZ, politi & nazi debat Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum